Альтернативний вигляд

Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму : [309] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 309
 далі >
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
6-гру-2019Еvent marketing як інструмент просування органічної продукції на ринокЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.; Рончевіч, А.
2019Features of modern strategic control of enterprise marketing activity = Особливості сучасного стратегічного контролю маркетингової діяльності підприємстваМокляк, М.В.; Гирка, А.; Мироненко, І.
жов-2019Перспективи та інструменти впровадження «зелених» технологій у зарубіжних країнахЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Лекунович, А.Ю.; Легка, Я.В.
лис-2019Гендерна нерівність у зарубіжних країнах: причини виникнення, особливості розвитку та державна політика з її подоланняЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Деревянно, А.К.; Кондрацька, Д.С.
2019Управління просуванням органічної продукції через канали розподілуНовицька, І.В.
лис-2019Пріоритети інноваційного розвитку регіонів в умовах глобалізаціїЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Титаренко, Л.М.
гру-2019Розвиток людського капіталу в умовах глобалізації: світовий та національний виміриТитаренко, Л.М.; Буряк, А.А.; Ямбих, Є.С.
2019State management of innovative development in foreign countries = Державне управління інноваційним розвитком в зарубіжних країнахТитаренко, Л.М.
лис-2019Сучасні тенденції транснаціоналізації банківської системи УкраїниСвічкарь, В.А.; Лисенко, О.Ф.
лис-2019Концепції стратегічного планування в міжнародних корпораціяхБезрукова, Н.В.; Коломієць, С.В.
жов-2019Основні тренди розвитку міжнародного туризму в умовах глобальної економікиБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2019Інноваційні підходи до формування стратегії міжнародного маркетингу компанії для виходу на зовнішні ринкиТитаренко, Л.М.; Добрянська, В.В.; Бикова, К.Ю.
2019Сегментація ринку промислових товарівМуллер, М.В.
2019Україна в системі міжнародних інвестиційЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Кондрацька, Д.С.
2019Динамічні напрями зміцнення науково-освітньої інфраструктури в умовах глобалізаціїТитаренко, Л.М.
2019Аналіз світового досвіду використання нюсджекінга для підвищення впізнаваності брендаДобрянська, В.В.; Верпета, Я.В.
2019Сучасні маркетингові PR-технології у міжнародному бізнесіМокляк, М.В.
2019Маркетинг віртуальних моделей товарівДобрянська, В.В.
2019Аналіз методів формування асортиментної політики торгового підприємстваМокляк, М.В.; Сафонов, М.С.; Максименко, Є.М.
2019Planning and Implementation of a Startup in a Modern Business Environment = Планування та реалізація стартапу в сучасному бізнес-середовищіЧерниш, І.В.; Челембієнко, К.С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 309
 далі >