Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/199
Назва: Брендинг як інструмент підвищення інвестиційної привабливості регіону
Автори: Попова, Ю.М.
Тематичні ключові слова: бренд
брендинг регіону
інвестиційна привабливість регіону
інвестиції
Дата публікації: 2016
Анотація: У роботі досліджено сутність понять «бренд», «брендинг». Розкрито сутність і призначення брендингу регіону. Узагальнено основні етапи створення бренду регіону. Обґрунтовано, що ефективний брендинг регіону сприяє підвищенню його інвестиційної привабливості та залученню інвестиційних ресурсів.
Бібліографічний опис: Попова Ю.М. Брендинг як інструмент підвищення інвестиційної привабливості регіону / Ю. М. Попова // The Caucasus: Economical And Social Analysis Journal Of Southern Caucasus. – Volume 11. – Issue 01. – 2016. – P. 13 – 15.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/199
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попова The Caucasus 11.01.2016.pdf897.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.