Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2022Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Савинці»)Довгаль, А.Р.
2022Ефективність рекламної діяльності підприємства та методи її оцінювання (на матеріалах ТОВ «Виробниче підприємство «ДІАГОНАЛЬ»»)Аксьонова, А.М.
2022Стратегія формування іміджу підприємства (на матеріалах «Nintendo Co., Ltd»)Шкурка, В.А.
2022Сегментування та позиціювання у соціальному маркетингу підприємства (на матеріалах КАТП 1628 ПМР)Юременко, А.Ю.
2022Удосконалення конкурентної стратегії підприємства з використанням інструментів маркетингу (на матеріалах Малого підприємства «Протон»)Саркісян, А.С.
2022Організація маркетингу підприємства з використанням CRM-технологій» (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)»Іваненко, І.О.
2022Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах посилення конкуренції (на матеріалах КП «Полтава-сервіс» ПМР)Васюта, В.Б.
2022Брендингова політика підприємства (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)Бойко, Ю.О.