Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13542
Назва: Стратегія формування іміджу підприємства (на матеріалах «Nintendo Co., Ltd»)
Автори: Шкурка, В.А.
Тематичні ключові слова: антикризовий PR
управління маркетингом
організація маркетингу
стратегічний маркетинг
ринок медіа розваг
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі визначено сутність іміджу підприємства; досліджено зміст антикризового PR та його основних інструментів; проаналізовано особливості виникнення криз в міжнародному бізнесі; проаналізовано специфіку міжнародного PR для підтримки іміджу підприємства в контексті культурних особливостей середовища; досліджено роль іміджу держави в міжнародних відносинах та його вплив на бізнес; досліджено іміджеві проблеми України та запропоновано шляхи їх вирішення за допомогою використання антикризового PR; розроблена модель стратегічних цілей та послідовності їх виконання для компанії Nintendo Co., Ltd.
Бібліографічний опис: Шкурка В.А. Стратегія формування іміджу підприємства (на матеріалах «Nintendo Co., Ltd») : кваліф. робота магістра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / В.А. Шкурка. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 157 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13542
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР 075м 2022 Шкурка.pdfстудентські роботи1.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.