Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13541
Назва: Ефективність рекламної діяльності підприємства та методи її оцінювання (на матеріалах ТОВ «Виробниче підприємство «ДІАГОНАЛЬ»»)
Автори: Аксьонова, А.М.
Тематичні ключові слова: реклама
форми реклами
засоби реклами
рекламна кампанія
інструменти маркетингу
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розкрито сутність поняття категорії «рекламна кампанія», її зміст та характеристика; охарактеризовано засоби розповсюдження реклами та їх види; приведений алгоритм формування рекламної кампанії підприємства; надано характеристики провадження маркетингу на підприємстві; розкрито проблеми та перспективи функціонування підприємства на ринку; проведено дослідження процесу організації рекламної кампанії підприємства; запропоновано шляхи впровадження інтерактивних інструментів маркетингу в рекламну кампанію підприємства; проведено оцінювання економічної ефективності впровадження інтерактивних інструментів маркетингу в рекламну кампанію підприємства.
Бібліографічний опис: Аксьонова А.М. Ефективність рекламної діяльності підприємства та методи її оцінювання (на матеріалах ТОВ «Виробниче підприємство «ДІАГОНАЛЬ»») : кваліф. робота магістра зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 141 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13541
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР 075м 2022 Аксьонова Анастасія.pdfстудентські роботи2.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.