Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13470
Назва: Організація маркетингу підприємства з використанням CRM-технологій» (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)»
Автори: Іваненко, І.О.
Тематичні ключові слова: організація маркетингу
управління маркетингом
автоматизація маркетингу CRM-технології
ринок мінеральних добрив
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розкрито сутність та значення CRM-технологій в сучасній системі маркетингової діяльності підприємства; надано порівняльну характеристику популярним CRM-системам на українському ринку; визначено методичні підходи щодо оцінювання ефективності використання CRM-технологій в організації маркетингу підприємства; розглянуто організаційно-правові та ринкові засади функціонування ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»; надано характеристику провадження маркетингу на підприємстві; визначено стан, проблеми та перспективи підприємства функціонування на ринку; проведено оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства; сформовано систему заходів щодо покращення організації маркетингу на підприємства із використанням CRM-технологій, а також здійснено обґрунтування ефективності запропонованих заходів.
Бібліографічний опис: Іваненко І.О. Організація маркетингу підприємства з використанням CRM-технологій» (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)» : кваліф. робота магістра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / І.О. Іваненко. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 134 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13470
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР 075м 2022 Іваненко Ірина.pdfстудентські роботи1.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.