Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13471
Назва: Брендингова політика підприємства (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)
Автори: Бойко, Ю.О.
Тематичні ключові слова: брендинг
брендингова політика
імідж
маркетинг
сільське господарство
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розкрито теоретичні основи брендингу та брендингової політики аграрних підприємств; здійснено аналіз господарської, маркетингової діяльності та брендингової політики ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»; надано рекомендації щодо удосконалення брендингової політики ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ» та проведено аналіз ефективності запропонованих заходів.
Бібліографічний опис: Бойко Ю.О. Брендингова політика підприємства (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ») : кваліф. робота магістера за спеціальністю 075 «Маркетинг» / Ю.О. Бойко. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 119 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13471
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР 075м 2022 Бойко.pdf4.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.