Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13472
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах посилення конкуренції (на матеріалах КП «Полтава-сервіс» ПМР)
Автори: Васюта, В.Б.
Тематичні ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
конкуренція
інструменти маркетингу
споживач
попит
пропозиція
інтернет-маркетинг
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розглянуто теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства в умовах посилення конкуренції; організаційно-правові та ринкові засади функціонування підприємства КП «Полтава-сервіс» ПТМ; проаналізувано основні економічні та фінансові показники діяльності комунального підприємства; проблеми та перспективи функціонування підприємства на ринку; проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства, на основі якого запропоновано основні напрями удосконалення маркетингової діяльності КП «Полтава-сервіс» ПТМ.
Бібліографічний опис: Васюта В.Б. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах посилення конкуренції (на матеріалах КП «Полтава-сервіс» ПМР) : кваліф. робота магістра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / В.Б. Васюта. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 157 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13472
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР 075м 2022 Васюта Виктория.pdf5.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.