Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13543
Назва: Сегментування та позиціювання у соціальному маркетингу підприємства (на матеріалах КАТП 1628 ПМР)
Автори: Юременко, А.Ю.
Тематичні ключові слова: сегментація
ринок
споживчий попит
соціальний маркетинг
частка ринку
стимулювання збуту
товар
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розкрито поставлені та виконані наступні завдання: розглянуто різні підходи до трактування сутності поняття сегментування ринку та позиціювання послуг, його види та методи діагностики; проаналізовано організаційно-економічний стан підприємства; проведено сегментування ринку та позиціювання послуг підприємства та розроблення заходів щодо його зростання.
Бібліографічний опис: Юременко А.Ю. Сегментування та позиціювання у соціальному маркетингу підприємства (на матеріалах КАТП 1628 ПМР) : кваліф. робота магістра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / А.Ю. Юременко. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка», 2022. – 162 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13543
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР 075м 2022 Юременко Альона.pdfстудентські роботи3.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.