Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2014Пріоритетні напрями створення брендів суб’єктами міжнародної економічної діяльностіБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А,
бер-2017Особливості просування торгових марок на українському товарному ринкуБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2016Стратегічний аналіз в системі управління торговими марками при виході компанії на зовнішній ринокБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2014Бренд як основа формування конкурентних переваг компаній на світовому ринкуБезрукова, Н.В.
2014Особливості бренд-менеджменту в транснаціональних корпораціяхБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
сер-2017Марочний принцип управління при виході компанії на зовнішній ринокБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2015Управління торговими марками в процесі інтернаціоналізації підприємстваБезрукова, Н.В.; Амеліна, І.В.; Свічкарь, В.А.
тра-2015Управління торговими марками у зовнішньоекономічній діяльності підприємствАмеліна, І.В.; Безрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.