Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1166
Назва: Стратегічний аналіз в системі управління торговими марками при виході компанії на зовнішній ринок
Автори: Безрукова, Н.В.
Свічкарь, В.А.
Тематичні ключові слова: торгова марка
брендінг
інтернаціоналізація підприємства
конкурентоспроможність
міжнародна маркетингова діяльність
конкурентна боротьба
Дата публікації: 2016
Видавництво: Editorial Arane, S.A. de C.V., Mexico City
Бібліографічний опис: Безрукова Н.В. Стратегічний аналіз в системі управління торговими марками при виході компанії на зовнішній ринок / Н.В. Безрукова, В.А. Свічкарь // Problems of social and economic development of the business: national and international experience: Collective monograph. - Editorial Arane, S.A. de C.V., Mexico City, Mexico, 2016.- Р. 4-14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1166
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Безрукова_Свечкарь_текст_монографии.pdf244.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.