Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1517
Назва: Управління торговими марками у зовнішньоекономічній діяльності підприємств
Автори: Амеліна, І.В.
Безрукова, Н.В.
Свічкарь, В.А.
Тематичні ключові слова: торгова марка
управління торговими марками
зовнішньоекономічна діяльність
Дата публікації: тра-2015
Анотація: В роботі проаналізовані основні завдання управління торговельними марками в зовнішньоекномічній діяльності підприємств. Також окреслені основні проблеми торговельними марками в зовнішньоекномічній діяльності підприємств
Бібліографічний опис: Амеліна І..В. Управління торговими марками у зовнішньоекономічній діяльності підприємств / І.В. Амеліна, Н.В. Безрукова, В.А. Свічкарь/ Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Менеджмент у ХХІ сторіччі: методологія і практика», 14-15 травня 2015 р., Полтава, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка. – С. 438-439.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1517
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
86_Амеліна_Безрукова_Свічкарь_тези.pdfтези міжнародної конференції139.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.