Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1532
Назва: Особливості просування торгових марок на українському товарному ринку
Автори: Безрукова, Н.В.
Свічкарь, В.А.
Тематичні ключові слова: торгова марка
просування
ринок
споживачі
товар
Дата публікації: бер-2017
Видавництво: Ефективна економіка
Анотація: статті досліджено особливості просування торгових марок на українському товарному ринку. Наголошено, що значення торгових марок в процесі просування товарів зростає, оскільки відомі марки стають необхідною умовою стійкого положення фірми на ринку, фактором її конкурентоспроможності як на національному, так і на світовому ринках. Метою статті є дослідження марочної диверсифікації, а також особливостей просування торгових марок на вітчизняному товарному ринку. На українському ринку існує значна кількість марок, які конкурують між собою, і відмінності між ними досить значні. Авторами виділені та проаналізовані групи марок у різних товарних категоріях споживчого ринку України. Окрема увага приділена аналізу особливостей у просуванні марок в Україні. Поведінка споживачів на вітчизняному ринку має певні характерні риси і стала прихильність до певних марок ще тільки формується. Але все більше українських споживачів звертає увагу на торгову марку. У такій ситуації розробка та просування українських марок стає актуальною теоретичною та практичною проблемою. Авторами виділені передумови для успішного просування торгових марок на українському товарному ринку. Як висновок, автори стверджують, що кількість торгових марок на українському ринку постійно збільшується. Вітчизняні товаровиробники вже усвідомили, що неможливо продати навіть якісний товар, якщо споживачі не ідентифікують його серед інших товарів даної категорії. Головним засобом такої ідентифікації і стає торгова марка, просування якої потребує врахування певних особливостей, які характеризують той чи інший ринок.
Бібліографічний опис: Безрукова Н.В. Особливості просування торгових марок на українському товарному ринку / Н.В. Безрукова, В.А. Свічкарь // Ефективна економіка [Електронний ресурс]. – 2017. − № 03. – Режим доступу до журналу: http:// www.economy. nayka.com.ua.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1532
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
112_Bezrukova_Svichkar_Article.pdfфахова стаття397.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.