Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 13.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2022Формування індивідуальності бренду підприємства (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)Бєлінський, В.Ю.
2022Маркетинг у соціальних мережах як інструмент просування бренду (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)Богданченко, Ю.М.
2022Організація комунікаційної політики підприємства в онлайн-просторі (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» ПМР)Литвин, О.М.
2022Дослідження поведінки споживачів підприємства в цифровому комунікаційному середовищі (на матеріалах ТОВ «Імпорт-Офіс Україна»)Калашніков, М.О.
2022Формування та удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» ПМР) »)Бур'ян, А.С.
2022Інтернет-маркетинг у діяльності торгового підприємства (на матеріалах ТОВ «Експерт-Монтаж»)Костіна, М.Р.
2022Дослідження іміджу підприємства та способів його поліпшення (на матеріалах ТОВ «Домінік Ко»)Корнієнко, Н.В.
2022Удосконалення маркетингової діяльності підприємств комунальної форми власності (на матеріалах Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628)Ветоха, А.Л.
2022Організація рекламної компанії на підприємстві (на матеріалах Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628)Поліщук, Н.О.
2022Соціальний маркетинг як інструмент просування продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «Домінік Ко»)Пінчук, А.С.