Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14649
Назва: Дослідження поведінки споживачів підприємства в цифровому комунікаційному середовищі (на матеріалах ТОВ «Імпорт-Офіс Україна»)
Автори: Калашніков, М.О.
Тематичні ключові слова: діджиталізація
цифрове середовище
поведінка споживача
власні торгові марки
незацікавленість споживача
інфлюенс-маркетинг
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розкриті теоретичні основи дослідження поведінки споживачів підприємства в цифровому комунікаційному середовищі, розглянута загальна характеристика ТОВ «Імпорт-Офіс Україна», проаналізована його діяльність у сфері оптової торгівлі на прикладі власних торгових марок, діджиталізація як засіб формування лояльність до бренду споживачів, запропоновані нові шляхи та методи, які вирішують проблему незацікавленості споживача, залучений інструмент ефективного просування інфлюенс-маркетинг, E-mail розсилки, POS-матеріали.
Бібліографічний опис: Калашніков М.О. Дослідження поведінки споживачів підприємства в цифровому комунікаційному середовищі (на матеріалах ТОВ «Імпорт-Офіс Україна») : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / М.О. Калашніков. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – 101с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14649
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Калашніков.pdfстудентські роботи2.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.