Перегляд зібрання за групою - Автори Новицька, І.В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 20
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
гру-2021An influence of foreign investments on the development of organic production in Ukraine = Вплив іноземних інвестицій на розвиток органічного виробництва в УкраїніБуряк, А.А.; Оболенський, О.Ю.; Новицька, І.В.; Андріяш, А.; Коломієць, К.
5-бер-2021Digital marketing in the system of promotion of organic products = Цифровий маркетинг в системі просування органічної продукціїНовицька, І.В.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.; Чижевська, М.Б.; Сидоренко-Мельник, Г.М.; Титаренко, Л.М.
2018Features of the Application of Digital Strategy and Customer Journey Mapping to Promote Organic Products = Особливості застосування digital - стратегії та customer journey mapping для просування органічної продукціїКузняк, Б.Я.; Новицька, І.В.; Хаустова, Е.О.
вер-2021Foreign direct investment transformation during the pandemic period =Трансформація прямих іноземних інвестицій у період пандеміїБуряк, А.А.; Новицька, І.В.; Овчаренко, Д.О.; Радченко, Л.М.
2021Marketing Analysis of Sales Channels of Organic Products = Маркетинговий аналіз каналів збуту органічної продукціїЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.; Кондрацька, Д.С.
2021Scientific and Theoretical Approach to the Management of Organic Products Promotion = Науково-теоретичний підхід до управління просуванням органічної продукціїНовицька, І.В.
2018The Blockchain Technology as a New Approach of Promoting Organic Products to the Market = Технологія блокчейн - новий підхід у просуванні органічної продукції на ринокКальнік, О.П.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.; Титаренко, Л.М.; Новицька, І.В.
лип-2016TNC activity on the world market of information technologiesПопова, Ю.М.; Мокляк, М.В.; Буряк, А.А.; Радченко, Л.М.; Новицька, І.В.
2016Using of marketing communications in agricultural enterpriseЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.
2018Дипломатичний і діловий протоколЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.
6-гру-2019Еvent marketing як інструмент просування органічної продукції на ринокЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.; Рончевіч, А.
лис-2020Конспект лекцій "Дипломатичний та діловий протокол"Новицька, І.В.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.
тра-2017Маркетингові комунікації як засіб просування продукції аграрного секторуНовицька, І.В.
тра-2017Маркетингові комунікації, як засіб просування аграрної продукції на світовий ринокНовицька, І.В.
жов-2020Основні методики та особливості системи просування органічної продукціїНовицька, І.В.
лют-2018Світовий досвід просування органічної продукціїНовицька, І.В.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.
жов-2017Становлення та перспективи розвитку ринку органічної продукції в УкраїніНовицька, І.В.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.
лис-2020Технологія блокчейну як новий підхід просування органічної продукції на ринокНовицька, І.В.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.
2019Управління просуванням органічної продукції через канали розподілуНовицька, І.В.
гру-2020Інструменти ринкового ціноутворення органічної сільськогосподарської продукціїЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.