Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6606
Назва: Управління просуванням органічної продукції через канали розподілу
Автори: Новицька, І.В.
Тематичні ключові слова: управління просуванням
органічна продукція
канали розподілу
прямі та непрямі канали розподілу
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний авіаційний університет, м. Київ
Анотація: У статті розглядається питання удосконалення функціонування каналів розподілу органічної продукції. Розглянуто прямі та непрямі канали розподілу органічної продукції на прикладі вітчизняних підприємств та відображено різницю у рівнях каналів розподілу. Проведено оцінку каналів розподілу та розроблено комплекс заходів для налагодження ефективної роботи нульового каналу розподілу продукції. Проаналізовано основні канали розподілу органічної переробленої продукції в містах, а саме супермаркети. Що доведено, через перевірку Реєстру імпортерів органічної їжі, в якому знаходяться такі мережі супермаркетів. Та на прикладі вітчизняних виробників органічної продукції розглянуто поділ каналів розподілу за рівнями. Крім того наведено пропозиції, щодо вдосконалення управління просуванням органічної продукції через уже існуючі канали розподілу.
Бібліографічний опис: Новицька І.В. Управління просуванням органічної продукції через канали розподілу / І.В. Новицька // Проблеми системного підходу в економіці. – 2019. – Вип. 5 (73). – С. 156-161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6606
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Новицька І.В._Київ.pdfНаукова стаття290.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.