Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3173
Назва: Світовий досвід просування органічної продукції
Автори: Новицька, І.В.
Чичкало-Кондрацька, І.Б.
Тематичні ключові слова: ринок органічної продукції
органічне виробництво
просування
сертифікація
маркування
споживач
Дата публікації: лют-2018
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Анотація: У статті розглянуто та узагальнено світовий досвід виробництва та споживання органічної продукції. Виділено переважаючі моделі управління національним ринком органічної продукції та найефективніші засоби просування органічної продукції у різних країнах світу. Виявлено основні перешкоди в розвитку українського ринку органічної продукції. Запропоновано шляхи вдосконалення процесу просування органічних продуктів українських виробників на внутрішній та зовнішній ринки.
Бібліографічний опис: Чичкало-Кондрацька І.Б. Світовий досвід просування органічної продукції [Електронний ресурс] / І.Б.Чичкало-Кондрацька, І.В. Новицька // Ефективна економіка. – 2018. – № 2. – Режим доступу до журнала: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2018/10.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3173
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Novytska_Chychkalo.pdfНаукова стаття333.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.