Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6898
Назва: Еvent marketing як інструмент просування органічної продукції на ринок
Автори: Чичкало-Кондрацька, І.Б.
Новицька, І.В.
Рончевіч, А.
Тематичні ключові слова: event marketing
маркетинг
органічна продукція
просування продукції
Дата публікації: 6-гру-2019
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У даній статті розглядається event-marketing як інструмент, спрямований на просування органічної продукції за допомогою асоціації підприємства з різними маркетинговими подіями. Розглянуто приклади зарубіжної практики використання eventmarketing та можливість застосування при просуванні органічної продукції. Розглянуто переваги та недоліки еvent marketing. Проаналізовано можливість використання родієвого маркетингу при просуванні органічної продукції на ринок.
Бібліографічний опис: Чичкало-Кондрацька І.Б. Еvent marketing як інструмент просування органічної продукції на ринок / І.Б. Чичкало-Кондрацька, І.В. Новицька, Анте Рончевіч // Академічна й університетська наука: результати та перспективи : зб. наук. пр. XІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 6 груд. 2019 р. – Полтава : Нац. ун-т імені Юрія Кондратюка, 2019. – С. 62-64.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6898
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12 мнпк_62-64_Чичкало.pdfСтаття511.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.