Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14795
Назва: Digital marketing in the system of promotion of organic products = Цифровий маркетинг в системі просування органічної продукції
Автори: Новицька, І.В.
Чичкало-Кондрацька, І.Б.
Чижевська, М.Б.
Сидоренко-Мельник, Г.М.
Титаренко, Л.М.
Тематичні ключові слова: digital marketing
e-commerce
organic products
social media
marketplace
family farms
farm enterprises
цифровий маркетинг
електронна комерція
органічні продукти
соціальні мережі
ринок
сімейні ферми
фермерські підприємства
Дата публікації: 5-бер-2021
Видавництво: WSEAS Transactions on Business and Economics
Анотація: The availability of digital technologies for a wide variety of companies opens up fundamentally new opportunities for the collection and analysis of information about markets and consumers, the implementation of marketing communications with customers and the formation of brand awareness. Digital marketing provides interaction with customers and business partners using digital information and communication technologies and electronic means. The purpose of the research is to study the features of digital marketing in the sphere of promotion of organic products based on the investigation of the experience of European Union’s countries.
Доступність цифрових технологій для найрізноманітніших компаній відкриває принципово нові можливості для збору та аналізу інформації про ринки та споживачів, здійснення маркетингових комунікацій з клієнтами та формування впізнаваності бренду. Цифровий маркетинг забезпечує взаємодію з клієнтами та діловими партнерами за допомогою цифрових інформаційно-комунікаційних технологій та електронних засобів. Метою дослідження є вивчення особливостей цифрового маркетингу у сфері просування органічної продукції на основі вивчення досвіду країн Європейського Союзу.
Бібліографічний опис: Digital marketing in the system of promotion of organic products / I. Novytska, I. Chychkalo-Kondratska, M. Chyzhevska, H. Sydorenko-Melnyk, L. Tуtarenko // WSEAS Transactions on Business and Economics. – 2021. – Vol. 18. – P. 524–530. – DOI: 10.37394/23207.2021.18.53.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14795
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чижевська М.Б. 5 стаття.pdfСтаття907.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.