Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5397
Назва: Features of the Application of Digital Strategy and Customer Journey Mapping to Promote Organic Products = Особливості застосування digital - стратегії та customer journey mapping для просування органічної продукції
Автори: Кузняк, Б.Я.
Новицька, І.В.
Хаустова, Е.О.
Тематичні ключові слова: marketing
marketing strategy
organic products
digital strategy
customer journey mapping
маркетинг
маркетингова стратегія
органічна продукція
digital-стратегія
Дата публікації: 2018
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: The article considers and generalizes marketing tools for promotion of organic products on the market. The advantages of using digital strategy and customer journey, which help to increase the company's capabilities in the struggle for consumers, are substantiated. The main elements of these strategies are defined, which improve the promotion of organic products markets.
Розглянуто та узагальнено маркетингові інструменти для просування органічної продукції на ринку. Digital - стратегія просування продукції розглядається як поєднання цифрових можливостей, які надають компанії переваги на ринку. Створення конкурентоздатної продукції виходить з її оцінки та розробки оптимальної стратегії. Проведено оцінку роботи цифрової реклами в різних засобах масової інформації. Надано визначення маркетингової технології, яка спрощує спілкування з клієнтами і робить комунікативну стратегію більш ефективною і цілісною, та карти циклу взаємодії бренду зі споживачем. Обґрунтовано переваги застосування digital - стратегії та customer journey, які сприяють збільшенню можливостей фірми у боротьбі за споживачів. Залежно від мети маркетингової стратегії встановлено різні елементи digital-стратегії, які найчастіше можуть застосовувати маркетологи. Визначено засоби, що охоплюють аудиторію мобільних додатків, вебсайтів для мобільних пристроїв, моментальних статей і відео - сайтів. Проведено аналіз комплексу заходів, який допоможе покупцеві користуватися продуктами та послугами виробників органічної продукції із задоволенням. Установлено оптимальне розміщення посилань на рекламу в соціальних мережах за стратегією digital маркетингу. Проаналізовано цифрові тактики та канали для зв'язку зі споживачами за стратегією digital - маркетингу. Проведено аналітику в трьох напрямках: вивчення аудиторії; вивчення ринку; вивчення точок контакту з брендом. Визначено основні елементи даних стратегій, які вдосконалюють просування органічних продуктів на ринки. Запропоновано реалізацію стратегії: медіапланування, налаштування системи збору даних, запуск рекламної кампанії для виробників органічної продукції.
Бібліографічний опис: Kuzniak B. Features of the Application of Digital Strategy and Customer Journey Mapping to Promote Organic Products / B. Kuzniak, I. Novytska, E. Khaustova // Економіка і регіон : наук. вісн. ПолтНТУ. – Полтава, ПолтНТУ, 2018. – № 3 (70). – С. 71–79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5397
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2018. № 3 (70)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
73-81.pdf359.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.