Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5927
Назва: The Blockchain Technology as a New Approach of Promoting Organic Products to the Market = Технологія блокчейн - новий підхід у просуванні органічної продукції на ринок
Автори: Кальнік, О.П.
Чичкало-Кондрацька, І.Б.
Титаренко, Л.М.
Новицька, І.В.
Тематичні ключові слова: технологія блокчейн
просування на ринок
органічна продукція
логістичні ланцюги
blockchain technology
logistics chains
organic products
promotion to the market
logistics
Дата публікації: 2018
Видавництво: Science Publishing Corporation
Анотація: В основі статті покладено проблему процесу просування органічних продуктів як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. Узагальнено підходи до визначення сутності понять «органічна продукція» та «технологія блокчейн». Надано короткий аналіз ринку органічних продуктів, встановлено перспективи розвитку ринку. Визначено основні інструменти просування органічної продукції як на внутрішньому, так і на міжнародному ринках. Запропоновано використання в логістичному ланцюзі нової технології блокчейн як частини просування органічної продукції на ринок. Виявлено позитивні та негативні сторони взаємодії технології блокчейн з логістикою. Дана технологія своїми позитивними характеристиками сприятиме збільшенню кількості потенційних споживачів органічної продукції, зокрема за рахунок більш досконалого та прозорого постачання органічної продукцію не лише на внутрішньому ринку, а й на міжнародному.
The authors analyze the problem of promotion of organic products both to the domestic and foreign markets. The approaches to the definition of the essence of concepts "organic products" and "blockchain technology" are generalized. The brief analysis of organic products market is provided; the prospects of market development are set. The basic tools of promotion of organic products both to the domestic and international markets are determined. It is proposed to use a new blockchain technology in the logistics chain as a part of promotion of organic products to the market. The positive and negative aspects of the interaction of the blockchain technology with logistics are revealed. This technology, due to its positive characteristics, will increase the number of potential consumers of organic products, in particular through more sophisticated and transparent supply of organic products not only to the domestic, but also to the international markets.
Бібліографічний опис: Chychkalo-Kondratska I.B. The Blockchain Technology as a New Approach of Promoting Organic Products to the Market / I.B. Chychkalo-Kondratska, LM. Tytarenko, O.P. Kalnik, I.V.Novytska // International Journal of Engineering & Technology. – 2018. – Vol. 7, № 4.8. – P. 790-795/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5927
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Blockchain_Technology.pdfОсновна стаття187.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.