Перегляд зібрання за групою - Автори Свічкарь, В.А.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 10 до 29 із 102 < назад   далі >
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
гру-2021Innovative policy of corporations in modern conditions of international competition = Інноваційна політика корпорацій у сучасних умовах міжнародної конкуренціїБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.; Різник, Ю.Ю.
2021Liberalization and Protectionism: an Analysis of Experience Application in Different Countries of the World = Лібералізація та протекціонізм: аналіз досвіду застосування у різних країнах світуБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
7-тра-2021Management of the world financial system in post-crisis situations = Управління світовою фінансовою системою в посткризовій ситуаціїБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
24-лют-2017Model for Ukraine’s Integration into Europe in the Frame of the EU-Ukraine Free-Trade Area OperationЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Безрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
тра-2015New trends in economic globalization: trade and investment aspectsБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2017New “stars” of global economy: TICKS comes to replace BRICS = Нові "зірки" глобальної економіки: ТІККС приходить на зміну БРІКСЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Безрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2019Peculiarities of mergings and acquistions of Ukrainian companies by foreign companies = Особливості злиття і поглинань українських компаній зарубіжними.Безрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.; Балтушеніє, В.В.
гру-2016Price Aspects of Brand Positioning in the Marketing Activities of Transnational Corporations = Цінові аспекти позиціонування бренду в маркетинговій діяльності транснаціональних корпораційБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2020Scientific and technological activities of TNCs: current trends and prospects = Науково-технологічна діяльність ТНК: сучасні тенденції та перспективи розвиткуБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.; Сологуб, Р.В.
2019World currencies in the global economy: modern role and future trends = Світові валюти в глобальній економіці: сучасна роль та майбутні трендиБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.; Буряк, А.А.
кві-2019Аналіз розвитку світового ринку страхових послугСвічкарь, В.А.; Кабар, А.В.
лис-2015Аналіз товарної політики ПАТ «Полтавакондитер» та шляхи її подальшого удосконаленняСвічкарь, В.А.; Нелень, Л.Ф.
2016Аутсорсинг у сфері маркетингу: розвиток та використання провідними корпораціями світуЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Безрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2014Брендингові аспекти інтернаціоналізації компанійБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
бер-2024Взаємовідносини Україна-Європейський Союз: питання зміни зовнішньоторговельних пріоритетів до російського повномасштабного вторгненняБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
січ-2016Взаємодія Україна – ЄС: інвестиційний аспектБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2020Вплив інвестиційної діяльності транснаціональних корпорацій на економіку країн світуСвічкарь, В.А.
жов-2020Гендерна асиметрія у сучасному міжнародному менеджментіБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2014Глобальные бренды в современной экономической системе Раздел 18.Безрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2016Економічна глобалізація: аналіз основних протиріч та наслідківБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.