Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/378
Назва: Аналіз товарної політики ПАТ «Полтавакондитер» та шляхи її подальшого удосконалення
Автори: Свічкарь, В.А.
Нелень, Л.Ф.
Тематичні ключові слова: комплекс маркетингу
елементи комплексу маркетингу
товарна політика
упакування продукції
маркування продукції
Дата публікації: лис-2015
Видавництво: Полтавський національний технічний університет
Бібліографічний опис: Свічкарь В.А. Аналіз товарної політики ПАТ «Полтавакондитер» та шляхи її подальшого удосконалення / В.А. Свічкарь, Л.Ф. Нелень // Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. студентів, аспірантів та молодих учених «Національна економіка в умовах глобалізації: тенденції, проблеми та перспективи», 23 листоп. 2015 р. – Полтава: ПолтНТУ, 2015. – Т. 2. – С. 85-86.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/378
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10_Свічкарь_тези.pdf300.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.