Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/372
Назва: Аутсорсинг у сфері маркетингу: розвиток та використання провідними корпораціями світу
Інші назви: AUTSOURCING IN MARKETING SPHERE: DEVELOPMENT AND USING BY LEADING COMPANIES IN THE WORLD
Автори: Чичкало-Кондрацька, І.Б.
Безрукова, Н.В.
Свічкарь, В.А.
Тематичні ключові слова: аутсорсинг
маркетинг
ринок
управління
конкурентні переваги
економічна криза
інсорсинг
Дата публікації: 2016
Видавництво: Zhengzhou, China
Анотація: Розглянуто процес аутсорсингу та визначено позитивні і негативні наслідки його застосування в маркетинговій діяльності компаній на фоні глобальної економічної кризи. Окреслено специфіку аутсорсингу маркетингової діяльності на прикладі його застосування рядом компаній та оцінено перспективи його розвитку в Україні.
Бібліографічний опис: Чичкало-Кондрацька І.Б Аутсорсинг у сфері маркетингу: розвиток та використання провідними корпораціями світу / І.Б. Чичкало-Кондрацька, Н.В. Безрукова, В.А. Свічкарь // Economics, management, law: innovation strategy: Collection of scientific articles. - Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China, 2016.- Р. 338-342.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/372
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_бренд-аутсорс КНР.pdf275.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.