Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11213
Назва: Innovative policy of corporations in modern conditions of international competition = Інноваційна політика корпорацій у сучасних умовах міжнародної конкуренції
Автори: Безрукова, Н.В.
Свічкарь, В.А.
Різник, Ю.Ю.
Тематичні ключові слова: innovation
innovation policy
international competition
transnational corporations
national economy
інновації
інноваційна політика
міжнародна конкуренція
транснаціональні корпорації
національна економіка
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: The article analyzes the peculiarities of the implementation of companies’ innovation policy in terms of increasing competition. It is noted that the modern world economy is characterized by the need for constant innovation and flexibility of companies to survive in a turbulent environment. It is innovation that becomes the driving force of development and survival of companies in today's market. The importance of the latest developments and innovations is not limited to the microeconomic level of specific businesses. Innovations are of great importance for the development of countries and the world community as a whole. The aim of the article is to analyze the innovation policy of modern corporations in conditions of international competition. A market economy, characterized by fierce competition, requires a special approach to innovation. Aiming to increase the efficiency of activities, innovations open wide prospects for the development of modern corporations. Successful innovation enables the company to form a positive image, increase competitiveness, use limited resources more efficiently, increase profits. The article emphasizes that the innovative type of development has a special impact on the company's management, its goals, functions, methods, forming a special autonomous core – innovation management, which directs and regulates the whole set of innovation and investment processes in the economic system to ensure complex integration science, production and market. It is noted that it is important for the company not only to develop a new product, but also to make it competitive in the market. Competitiveness of a new product (or technology) means its ability to meet the demands and requirements of the market in a certain period of time and to be sold profitably if there are offers of other similar products (or technologies) on the market. The work highlights the motives for creating and selling innovations and the factors that determine them. The main motives for buying innovations are outlined. The current state of the world economy is characterized by clear changes in outdated views on methods and ways of doing business. Turbulence has become the basis of all human activities. Thus, in order to maintain a competitive position in the market, even the giants of the industry are forced to resort to constant quality renewal of their activities. The article highlights significant modern world trends in the introduction of innovations by companies. Two models of innovation policy are described – American and Japanese. In conclusion, it can be noted that scientific and technological progress, accelerating the development of information and communication technologies, transport and transportation, contributes to the growth of international contacts, connecting the hemispheres and continents of the world. In order to maintain a competitive position in the market in a turbulent economy, companies must take care of the constant renewal of their economic activities. Thus innovations are a product not only of technological developments, but also qualitative updating of management processes at the enterprise.
Проаналізовано особливості реалізації інноваційної політики компаній в умовах посилення конкурентної боротьби. Зазначено, що сучасна світова економіка характеризується потребою в постійних інноваціях та гнучкості компаній задля виживання у турбулентному середовищі. Саме інновації стають рушійною силою розвитку і виживання компаній в умовах сучасного ринку. Важливість новітніх розробок і нововведень не обмежується лише мікроекономічним рівнем конкретних суб’єктів господарювання. Велике значення інновації мають для розвитку країн і світової спільноти в цілому. Метою статті є аналіз інноваційної політики сучасних корпорацій в умовах міжнародної конкуренції. Ринкова економіка, якій притаманна гостра конкурентна боротьба, вимагає особливого підходу до інновацій. Маючи на меті підвищення ефективності діяльності, інновації відкривають широкі перспективи для розвитку сучасних корпорацій. Успішна інноваційна діяльність дає можливість компанії сформувати позитивний імідж, підвищити конкурентоспроможність, ефективніше використовувати обмежені ресурси, збільшити прибуток. Наголошено, що інноваційний тип розвитку накладає особливий відбиток на менеджмент компанії, його цілі, функції, методи, формуючи в його складі особливе автономне ядро – інноваційний менеджмент, що спрямовує і регулює всю сукупність інноваційно-інвестиційних процесів у господарській системі для забезпечення складної інтеграції науки, виробництва і ринку. Зазначено, що для компанії важливо розробити не лише новий продукт, а й зробити його конкурентоспроможним на ринку. Конкурентоздатність нового продукту (чи технології) означає здатність його у визначений період часу відповідати запитам і вимогам ринку і бути вигідно проданим при наявності на ринку пропозицій інших аналогічних продуктів (чи технологій). В роботі виділени мотиви створення і продажу інновацій та фактори, якими вони обумовлені. Окреслені основні мотиви покупки інновацій. Сучасний стан світової економіки характеризується чіткими змінами застарілих поглядів на методи і способи ведення бізнесу. Турбулентність стала основою всіх видів діяльності людства. Таким чином, задля утримання конкурентних позицій на ринку, навіть гіганти індустрії вимушені вдаватися до постійного якісного оновлення своєї діяльності. Виділені значущі сучасні світові тенденції впровадження компаніями інновацій. Охарактеризовано дві моделі інноваційної політики – американська та японська. Як висновок, можна зазначити, що науково-технічний прогрес, прискорюючи розвиток інформаційно-комунікаційних технологій, сфери транспорту та перевезень, сприяє зростанню кількості міжнародних контактів, поєднуючи півкулі та материки світу. Задля утримання конкурентних позицій на ринку в умовах турбулентної економіки компанії мають дбати про постійне оновлення своєї господарської діяльності. При цьому інновації є продуктом не лише технологічних розробок, а й якісного оновлення процесів управління на підприємстві.
Бібліографічний опис: Bezrukova N. Innovative policy of corporations in modern conditions of international competition / N. Bezrukova, V. Svichkar, Y. Riznyk // Економіка і регіон. – 2021. – № 4 (83). – С. 60–66. – DOI: 10.26906/EiR.2021.4(83).2528.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11213
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму
Економіка і регіон. 2021. № 4 (83)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕіР 4_83_2021-60-66.pdfстаття590.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.