Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 10.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
тра-2022Формування стратегії розвитку підприємства в умовах конкурентного середовищаХарченко, Ю.А.; Марченко, В.О.
жов-2022Розробка ефективної маркетингової товарної політики ТОВ «ЮГФУД»Чичуліна, К.В.; Валявський, С.М.; Чорноус, Я.В.
2022Розробка заходів підвищення конкурентоспроможності ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»: маркетингова стратегіяЧичуліна, К.В.
кві-2022The interstate development of human capital accounting: Assessment and modeling of the economic effect = Міждержавний розвиток обліку людського капіталу: оцінка та моделювання економічного ефектуЧижевська, М.Б.; Ситняківська, С.М.; Демидова, М.М.; Бебко, С.В.; Пузирьова, П.В.; Довбуш, В.І.; Клименчукова, Н.С.
2022Assessment of the image of the innovative enterprise as a factor of its competitiveness in the conditions of new challenges and threats = Оцінка іміджу інноваційного підприємства як чинника його конкурентоспроможності в умовах нових викликів і загрозГлєбова, А.О.; Шимановська-Діанич, Л.М.; Бондар-Підгурська, О.В.
2022Роль комплексу маркетингу в управлінні діяльністю підприємства в умовах ринкової конкуренціїАмеліна, І.В.; Лукашенко, К.С.
2022Дослідження циклічності високотехнологічного експорту в НімеччиніСвистун, Л.А.; Бєлов, О.В.
2022Дивідендна політика як складова міжнародного фінансового менеджменту компанійБерезовський, В.К.
2022Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Савинці»)Довгаль, А.Р.
2022Удосконалення конкурентної стратегії підприємства з використанням інструментів маркетингу (на матеріалах Малого підприємства «Протон»)Саркісян, А.С.