Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10871
Назва: Формування стратегії розвитку підприємства в умовах конкурентного середовища
Автори: Харченко, Ю.А.
Марченко, В.О.
Тематичні ключові слова: конкурентоспроможність
стратегія розвитку підприємства
стратегічне управління
Дата публікації: тра-2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Авторами встановлено, що важливою складовою вдалого стратегічного управління підприємством є вміння оперативно здійснювати аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища, а також застосовувати різний арсенал методів для визначення відповідної стратегії розвитку та її реалізації.
Бібліографічний опис: Марченко В.О. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах конкурентного середовища / В.О. Марченко ; наук. керівн. Ю.А. Харченко // Тези 74-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 25 квітня–21 травня 2022 р.). – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – Т. 1. – С. 404–405.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10871
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
74-та конф Т.1-405-406.pdfтези280.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.