Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10930
Назва: Розробка ефективної маркетингової товарної політики ТОВ «ЮГФУД»
Автори: Чичуліна, К.В.
Валявський, С.М.
Чорноус, Я.В.
Тематичні ключові слова: маркетингова товарна політика
конкурентоспроможність
продаж
завдання
продукція
АВС-аналіз
SWOT-аналіз
економічний ефект
підприємство
Дата публікації: жов-2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Анотація: У проведеному дослідженні розроблена ефективна маркетингова товарна політика обраного товариства. Основним завданням ефективної товарної політики є створення такого товару (послуги) і таке управління ним, щоб інші елементи маркетингової діяльності або були непотрібні взагалі, або ж використовувалися мінімально як допоміжні для досягнення поставлених фірмою цілей. В статті були визначені основні загальнодержавні завдання, які сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності хлібопекарської галузі, а також результати, яких можна досягти виконуючи ці завдання. Також з метою аналізу об’ємів продажу продукції товариства, структурування та визначення чітких лідерів і аутсайдерів серед всіх груп продукції, для коригування асортиментної політики проведено ABC-аналіз ефективності асортименту товариства. Результати АВС-аналізу представлені в декількох таблицях. В даній роботі були визначені загрози і можливості, що впливають на діяльність товариства, а також його сильні та слабкі сторони. Проведений SWOT-аналіз, його результати показані у матриці, за якими запропоновані альтернативні рішення. Визначений економічний ефект від реалізації програми заходів щодо удосконалення управління доходами товариства.
Бібліографічний опис: Чичуліна К.В. Розробка ефективної маркетингової товарної політики ТОВ «ЮГФУД» / К.В. Чичуліна, С.М. Валявський, Я.В. Чорноус // Ефективна економіка. – 2022. – №10. – URL: http://www.nayka.com.ua
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10930
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chichulina_Valavskiy_Chornous_111 (1).pdfосновна стаття864.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.