Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11330
Назва: | Assessment of the image of the innovative enterprise as a factor of its competitiveness in the conditions of new challenges and threats = Оцінка іміджу інноваційного підприємства як чинника його конкурентоспроможності в умовах нових викликів і загроз |
Автори: | Глєбова, А.О. Шимановська-Діанич, Л.М. Бондар-Підгурська, О.В. |
Тематичні ключові слова: | image innovative enterprise competitiveness challenges dangers імідж інноваційне підприємство конкурентоспроможність виклики загрози |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" |
Анотація: | The questions of assessment of the process of formation and support of the image of innovative enterprise as a factor of its competitiveness in the context of new hallenges and threats are actualized. It is noted that the image of domestic enterprises influenced the ratings of global and digital competitiveness of Ukraine in 2015–2019. The concept of image, brand and reputation of the enterprise is distinguished. Based on the study of literary sources formed the author's definition of the category "image of an innovative enterprise" as the internal and external appearance of the enterprise, which significantly affects its competitiveness through the implementation of innovative
activities, and is a significant factor in improving its level in the face of growing challenges and threats. The analysis of the authors' approaches to the assessment of the process of formation and support of the enterprise image allowed to highlight the most significant indicators and criteria for its assessment as a factor of enterprise competitiveness, namely: business image (transparency of business activity, loyalty to clients, partners' impression of the company, reliability, openness of data on sales volumes, market share, range of goods, price flexibility); social image (sponsorship, charity, support of social movements, participation in solving environmental problems, employment, health care, and so forth), etc. Актуалізовано питання оцінки процесу формування та підтримки іміджу інноваційного підприємства як чинника його конкурентоспроможності в умовах нових викликів і загроз. Зауважено, що імідж вітчизняних підприємств вплинув на рейтинги глобальної та цифрової конкурентоспроможності України у 2015–2019 рр. Розмежовано поняття іміджу, бренду та репутації підприємства. На основі вивчення літературних джерел сформоване авторське визначення категорії «імідж інноваційного підприємства» як внутрішнього і зовнішнього вигляду підприємства, що суттєво впливає на його конкурентоспроможність за рахунок здійснення саме інноваційної діяльності, і є значущим чинником підвищення її рівня в умовах зростаючих викликів і загроз. Аналіз підходів авторів щодо оцінки процесу формування та підтримки іміджу підприємства дозволив виокремити найбільш значущі індикатори та критерії для його оцінки як чинника конкурентоспроможності підприємства, а саме: бізнес-імідж (прозорість підприємницької діяльності, лояльність до клієнтів, враження партнерів про компанію, надійність, відкритість даних про обсяги продажів, частку ринку, асортимент товарів, цінову гнучкість); соціальний імідж (спонсорство, благодійність, підтримка соціальних рухів, участь у вирішенні екологічних проблем, зайнятість, охорона здоров'я тощо); маркетингові комунікації, планомірність проведення процедури ді-діліжанс; ефективність застосування стилів управління топ-менеджментом компанії; відповідальність і справедливість бізнесу перед суспільством; рівень цифрової грамотності та цифрової культури персоналу підприємства; рівень інноваційно-інвестиційної привабливості підприємства. |
Бібліографічний опис: | Shymanovska-Dianych L. Assessment of the image of the innovative enterprise as a factor of its competitiveness in the conditions of new challenges and threats / L. Shymanovska-Dianych, O. Bondar-Pidhurska, A. Hliebova // Економіка і регіон. – 2022. – № 1 (84). – С. 66–74. – DOI: https://doi.org/10.26906/EiR.2022.1(84).2546. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11330 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра менеджменту і логістики Економіка і регіон. 2022. № 1 (84) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЕіР 1_84_2022-66-74.pdf | стаття | 802.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.