Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10959
Назва: Розробка заходів підвищення конкурентоспроможності ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»: маркетингова стратегія
Автори: Чичуліна, К.В.
Тематичні ключові слова: конкурентоспроможність
маркетингова політика
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київ : Інтерсервіс
Анотація: В умовах ринкової економіки зростає роль розробки ефективних маркетингових заходів та впровадження дієвих цінових стратегій, що обумовлено загостренням конкурентної боротьби. При цьому підвищується важливість управлінських рішень пов’язаних з цими процесам, які впливають на кінцеві фінансові результати і ринкове становище підприємства.
Бібліографічний опис: Чичуліна К.В. Розробка заходів підвищення конкурентоспроможності ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»: маркетингова стратегія / К.В. Чичуліна // 30 років Незалежності: здобутки та перспективи розвитку маркетингу в Україні : монографія. – К. : Інтерсервіс, 2022. – С.122-132.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10959
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_ГО_МОНОГРАФІЯ_30_03_22 (1).pdf879.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.