Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
тра-2015Особливості формування та розвитку бренду у маркетинговій діяльності курортного підприємстваСвічкарь, В.А.; Колибельник, Ю.В.
2014Брендингові аспекти інтернаціоналізації компанійБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2014Глобальные бренды в современной экономической системе Раздел 18.Безрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
гру-2016Price Aspects of Brand Positioning in the Marketing Activities of Transnational Corporations = Цінові аспекти позиціонування бренду в маркетинговій діяльності транснаціональних корпораційБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2014Особливості бренд-менеджменту в транснаціональних корпораціяхБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
жов-2020Особливості розвитку бренду курортного підприємстваСвічкарь, В.А.; Антоненко, А.А.
2015Управління торговими марками в процесі інтернаціоналізації підприємстваБезрукова, Н.В.; Амеліна, І.В.; Свічкарь, В.А.