Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-6 зі 6.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2020Improving the marketing of natural mineral water on the example of PJSC «Myrhorod Mineral Water Plant» = Удосконалення збуту природної мінеральної води на прикладі ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод»Чичуліна, К.В.; Добрянська, В.В.
2021Integral Evaluation of Service Marketing Objects = Інтегральна оцінка об’єктів маркетингу сфери послугДобрянська, В.В.
гру-2021Маркетингові дослідження на зовнішніх ринках: інформаційне забезпеченняВасюта, В.Б.; Кузняк, Б.Я.; Добрянська, В.В.
січ-2021Комплексна інтегральна маркетингова оцінка конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод».Добрянська, В.В.; Іваненко, І.О.
лип-2020Розвиток маркетингу закладів вищої освіти на основі дослідження поведінки споживачів освітніх послуг.Добрянська, В.В.; Кодак, О.А.; Верпета, Я.В.
лип-2021PR-Management and Branding of Media Channels with the Application of Social Networks = PR-менеджмент та брендинг медіаканалів із застосуванням соціальних мережДобрянська, В.В.; Шальман, Т.; Кохан, М.; Плецан, Х.; Гуменчук, А.