Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14923
Назва: PR-Management and Branding of Media Channels with the Application of Social Networks = PR-менеджмент та брендинг медіаканалів із застосуванням соціальних мереж
Автори: Добрянська, В.В.
Шальман, Т.
Кохан, М.
Плецан, Х.
Гуменчук, А.
Тематичні ключові слова: PR-management
branding
media channel
social network
virtual reality
product advertising
PR-менеджмент
брендинг
медіаканал
соцмережі
віртуальна реальність
реклама товару
Дата публікації: лип-2021
Видавництво: International Journal of Computer Science and Network Security
Анотація: The relevance of intelligence involves the definition of such communication systems of PR-management and branding of media channels with the use of social networks, which are already implemented in practice by modern representatives of professional PR product. The purpose of the investigation is to determine the system of implementation of technologies of PR-management and branding of media channels with the use of social networks based on a survey of PR and brand of different media channels on the basis of a survey of brand managers and PR.
Актуальність інтелекту передбачає визначення таких комунікаційних систем PR-менеджменту та брендингу медіаканалів із використанням соціальних мереж, які вже впроваджені на практиці сучасними представниками професійного PR-продукту. Мета дослідження – визначити систему впровадження технологій PR-менеджменту та брендингу медіаканалів із використанням соціальних мереж на основі опитування PR та бренду різних медіаканалів на основі опитування бренд-менеджерів. та PR.
Бібліографічний опис: PR-Management and Branding of Media Channels with the Application of Social Networks / T. Shalman, V. Dobrianska, M. Kokhan et al. // IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. – 2021. – Vol. 21, No. 7. – URL : http://paper.ijcsns.org/07_book/202107/20210708.pdf.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14923
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Добрянська PR-Management.pdfСтаття1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.