Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2021Івент-маркетинг як інструмент просування продукції на ринку (на матеріалах ТОВ «Виробниче підприємство «Діагональ»)Вінніченко, М.С.
2021Удосконалення маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»Листопад, А.С.
2022Маркетинг у соціальних мережах як інструмент просування бренду (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)Богданченко, Ю.М.
2022Інтернет-маркетинг у діяльності торгового підприємства (на матеріалах ТОВ «Експерт-Монтаж»)Костіна, М.Р.
2022Дослідження іміджу підприємства та способів його поліпшення (на матеріалах ТОВ «Домінік Ко»)Корнієнко, Н.В.
2023Вірусний маркетинг як інструмент просування продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку (на матеріалах ТОВ „Нова Пошта”)»)Гребеля, П.Є.
2023Соціальні мережі як інструмент поліпшення просування товарів та послуг (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”)Котеба, М.О.