Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14666
Назва: Соціальні мережі як інструмент поліпшення просування товарів та послуг (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”)
Автори: Котеба, М.О.
Тематичні ключові слова: маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
реклама
просування товарів
соціальні мережі
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі досліджено теоретичні основи маркетингу у соціальних мережах, механізми його організації, проведено аналіз організаційно-правових основ та основних економіко-фінансових показників діяльності ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”. На основі проведених досліджень розроблені напрямки удосконалення маркетингових комунікацій у соціальних мережах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”, доведена їх ефективність щодо просування товарів ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”.
Бібліографічний опис: Котеба М.О. Соціальні мережі як інструмент поліпшення просування товарів та послуг (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”) : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / М.О. Котеба. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – 118 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14666
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Котеба.pdfстудентські роботи2.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.