Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14660
Назва: Вірусний маркетинг як інструмент просування продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку (на матеріалах ТОВ „Нова Пошта”)»)
Автори: Гребеля, П.Є.
Тематичні ключові слова: маркетинг
вірусний маркетинг
маркетингові комунікації
реклама
маркетингове середовище
просування товарів
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі були розглянуті сутність та особливості вірусного маркетингу, визначено роль вірусного маркетингу як інструменту просування товарів, робіт, послуг; проаналізовано фінансово-економічну діяльність підприємства ТОВ „Нова Пошта”; надані рекомендації щодо підвищення ефективності його роботи за допомогою маркетингових заходів, сформовано напрямки удосконалення просування послуг підприємства; на основі проведеної оцінки комунікаційної діяльності ТОВ „Нова Пошта” запропоновані технології вірусного маркетингу. Одержані результати можуть бути використані у практичній діяльності досліджуваного підприємства.
Бібліографічний опис: Гребеля П.Є. Вірусний маркетинг як інструмент просування продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку (на матеріалах ТОВ „Нова Пошта”)») : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / П.Є. Гребеля. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – 113 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14660
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Гребеля.pdfстудентські роботи3.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.