Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-6 зі 6.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2022Формування та удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» ПМР) »)Бур'ян, А.С.
2022Дослідження іміджу підприємства та способів його поліпшення (на матеріалах ТОВ «Домінік Ко»)Корнієнко, Н.В.
2022Соціальний маркетинг як інструмент просування продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «Домінік Ко»)Пінчук, А.С.
2023Вірусний маркетинг як інструмент просування продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку (на матеріалах ТОВ „Нова Пошта”)»)Гребеля, П.Є.
2023Механізми маркетингової логістики в управлінні закупівельно-збутовою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”)Джурка, В.В.
2023Соціальні мережі як інструмент поліпшення просування товарів та послуг (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”)Котеба, М.О.