Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14661
Назва: Механізми маркетингової логістики в управлінні закупівельно-збутовою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”)
Автори: Джурка, В.В.
Тематичні ключові слова: маркетинг
маркетингова логістика
закупівельно-збутова діяльність
просування товарів
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розглянуто теоретичні аспекти ролі маркетингової логістики в управлінні закупівельно-збутовою діяльністю підприємства. Розглянуто організаційно-правові та ринкові засади функціонування ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”, наведено характеристику маркетингу на підприємстві. Досліджено особливості організації збуту і просування товарів ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”, запропоновано шляхи удосконалення маркетингової логістики для підвищення ефективності управління закупівельно-збутовою діяльністю підприємства.
Бібліографічний опис: Джурка В.В. Механізми маркетингової логістики в управлінні закупівельно-збутовою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”) : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / В.В. Джурка. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – 83 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14661
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Джурка.pdfстудентські роботи1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.