Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2022Формування індивідуальності бренду підприємства (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)Бєлінський, В.Ю.
2022Маркетинг у соціальних мережах як інструмент просування бренду (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)Богданченко, Ю.М.
2022Формування та удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах Комунального підприємства «Полтава-сервіс» ПМР) »)Бур'ян, А.С.
2022Інтернет-маркетинг у діяльності торгового підприємства (на матеріалах ТОВ «Експерт-Монтаж»)Костіна, М.Р.
2023Вірусний маркетинг як інструмент просування продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку (на матеріалах ТОВ „Нова Пошта”)»)Гребеля, П.Є.
2023Організація комунікаційної політики підприємства в онлайн-просторі (на матеріалах ТОВ Полтавська філія «МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД»)Жиглата, А.В.
2022Маркетингові комунікації у системі управління діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ «Експерт-Монтаж»)Штанов, Д.С.
2023Соціальні мережі як інструмент поліпшення просування товарів та послуг (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”)Котеба, М.О.