Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14662
Назва: Організація комунікаційної політики підприємства в онлайн-просторі (на матеріалах ТОВ Полтавська філія «МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД»)
Автори: Жиглата, А.В.
Тематичні ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі визначено сутність комунікаційної політики підприємства, розкрито особливості системи маркетингових комунікацій, досліджено інструментарій просування товарів підприємства, розглянуто організаційно-правові та ринкові засади функціонування підприємства ТОВ Полтавська філія «МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД», надано характеристику провадження маркетингу підприємства, виявлено проблеми та перспективи функціонування підприємства на ринку, проведено оцінку маркетингової політики комунікацій ТОВ Полтавська філія «МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД», запропоновано напрямки удосконалення організації комунікаційної політики ТОВ Полтавська філія «МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД» та обґрунтовано доцільність реалізації запропонованих заходів.
Бібліографічний опис: Жиглата А.В. Організація комунікаційної політики підприємства в онлайн-просторі (на матеріалах ТОВ Полтавська філія «МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД») : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / А.В. Жиглата. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – 97 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14662
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Жиглата.pdfстудентські роботи1.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.