Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 65.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2022Основні напрямки розвитку сучасного товарознавстваВасюта, В.Б.; Лашко, І.М.; Пузак, В.В.
чер-2022Торговельне підприємництво в умовах воєнного стану в УкраїніВасюта, В.Б.; Житник, О.М.
чер-2022Українське підприємництво в умовах воєнного часуВасюта, В.Б.; Даніленко, А.В.
4-гру-2022Сучасне товарознавство: інновації, проблеми якості та безпекиВасюта, В.Б.; Оріхівський, І.О.
2021Neuromarketing in the system of modern commodity science: the influence of packaging design on consumer behavior = Нейромаркетинг в системі сучасного товарознавства: вплив дизайну упаковки на поведінку споживачаВасюта, В.Б.; Архіпова, А.І.
гру-2021“Green” construction as a promising direction for the development of small entrepreneurship in Ukraine = «Зелене» будівництво як перспективний напрям розвитку малого підприємництва в УкраїніВасюта, В.Б.; Кривошей, Д.С.; Товстун, О.М.
2022Особливості маркування товарів в УкраїніВасюта, В.Б.; Калембет, А.В.; Гвоздецька, Є.М
2022Стан розвитку малого підприємництва в УкраїніВасюта, В.Б.; Путря, А.М.; Пивоваров, В.О.
9-січ-2023Мотивація поведінки споживача, як важливий аспект маркетингової політикиВасюта, В.Б.; Головня, В.А.
2022Роль підприємництва в розвитку національної економікиВасюта, В.Б.; Чорновол, Н.С.; Горбунова, М.Р.