Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11150
Назва: Neuromarketing in the system of modern commodity science: the influence of packaging design on consumer behavior = Нейромаркетинг в системі сучасного товарознавства: вплив дизайну упаковки на поведінку споживача
Автори: Васюта, В.Б.
Архіпова, А.І.
Тематичні ключові слова: neuromarketing
commodity science
consumer behavior
packaging
visual merchandising
нейромаркетинг
товарознавство
поведінка споживача
упаковка
візуальний мерчандайзин
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет «Одеська політехніка»
Анотація: The article analyzes consumer behavior in terms of existing diversity and availability of goods. The authors noted the importance of the interaction of marketer and designer in creating packaging. The main factors influencing potential buyers, the motives that guide them when making purchasing decisions are identified. The role of packaging in the promotion and sale of products is analyzed, its functions are revealed. The basic requirements, criteria of design of packing are allocated. The authors substantiate the importance of investing resources in the process of its creation. The influence of the color scheme of the package on the physiological and mental state of a person is characterized. It is important to take into account the emotional impact of colors on consumer decisions about buying goods. The place of neuromarketing in modern commodity science is determined, its significance is revealed and the main characteristics are formulated. The essence of visual merchandising is considered. The directions of further research on this topic are indicated.
В статті проаналізовано поведінку споживача в умовах існуючого різноманіття та доступності товарів. Авторами зазначено на важливості взаємодії маркетолога та дизайнера при створенні упаковки. Визначено основні фактори впливу на потенційних покупців, мотиви, що керують ними під час прийняття рішень щодо покупки. Проаналізовано роль упаковки у просуванні та збуті продукції, розкрито її функції. Виокремлено основні вимоги, критерії дизайну упаковки. Авторами обґрунтовано важливість вкладення ресурсів у процес його створення. Охарактеризовано вплив кольорової гами упаковки на фізіологічний та психічний стан людини. Важливим є врахування емоційного впливу кольорів на прийняття рішення споживачем щодо покупки товару. Визначено місце нейромаркетингу у сучасному товарознавстві, розкрито його значення та сформульовано основні характеристики. Розглянуто сутність візуального мерчандайзингу. Зазначено напрямки подальших досліджень за даною тематикою.
Бібліографічний опис: Vasiuta V.B. Neuromarketing in the system of modern commodity science: the influence of packaging design on consumer behavior / V.B. Vasiuta, A.I. Arkhipova // Економіка: реалії часу. – 2021. – № 6 (58). – С. 14-23. – DOI: 10.15276/ETR.06.2021.2. – URL: https://economics.net.ua/files/archive/2021/No6/14.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11150
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdfСтаття499.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.