Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10517
Назва: Основні напрямки розвитку сучасного товарознавства
Автори: Васюта, В.Б.
Лашко, І.М.
Пузак, В.В.
Тематичні ключові слова: товарознавство,
ідентифікація
якість
упаковка
фальсифікація
Дата публікації: 2022
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Анотація: У статті досліджено основні напрямки розвитку товарознавства в сучасних умовах. В даний час на ринку значно збільшився обсяг споживчих товарів. Широта асортименту товарів, барвисте їх оформлення, різноманіття форм, наявність різних маркувальних позначень змусили фахівців торгівлі більш ретельно вивчати споживчі властивості товару. Автори наголошують та тому, що зі зміною економічно-соціальних умов деякі проблеми знову стають актуальними. Це спричиняє появу нових вимог до якості товарів, їх пакуванню, до ідентифікації для розкриття або попередження фальсифікації. Товарознавство у сучасних умовах повинно бути прикладною наукою, а не академічною. У статті визначено сутність товарознавства як науки, окреслено його основні цілі і завдання на сучасному етапі розвитку ринкової економіки. Товарознавство представляє собою науку, яка систематично вивчає різні стадії життєвого циклу товарів, метод розуміння їх споживчої вартості, класифікації товарів, попит на виробництво, обіг і споживання. Саме товарознавство дає розуміння про усі ті зміни, які відбуваються в товарі на усіх етапах його руху, дозволяє прогнозувати його конкурентоспроможність. Товарознавство як наука про товар велику увагу приділяє питанню якості. За однаковим призначенням різні товари можуть по різному задовольняти потреби споживачів. Саме тому важливим є вивчення споживчих характеристик товарів. Для визначення споживчих характеристик товарів необхідно використовувати товарну експертизу. Основною метою експертизи є отримання достовірної інформації про об’єкт. Важливим є процес ідентифікації товарів для виявлення або попередження фальсифікації. Ідентифікація товару є важливою дією для оцінки якості та визначення того, чи відповідає він стандартам або вимогам, зазначеним у нормативних чи інших документах. Актуальним на сьогодні є питання відповідності вимогам тари та упаковки. Автори наголошують на тому, що упаковка необхідна не лише для надання естетичного вигляду товару, але й для його захисту при транспортуванні та збереженні. Наразі болючим є питання сортування та переробки пластикових контейнерів та упаковки
Бібліографічний опис: Васюта В.Б. Основні напрямки розвитку сучасного товарознавства / В.Б. Васюта, В.В. Пузак, І.М. Лашко // Галицький економічний вісник. – 2022. – № 1 (74). – С. 152-157. – URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2022.01.152
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10517
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГЕВ №1(74) 2022(1)_152-157.pdfстаття915.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.