Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11331
Назва: Мотивація поведінки споживача, як важливий аспект маркетингової політики
Автори: Васюта, В.Б.
Головня, В.А.
Тематичні ключові слова: мотивація
споживач
поведінка споживача
маркетингова політика
Дата публікації: 9-січ-2023
Видавництво: MDPC Publishing. Munich, Germany
Анотація: Теорія мотивації споживача вивчається для виявлення його основних потреб і бажань, окреслення мотивів його споживацької поведінки. Інформація про мотиви споживача стане запорукою успішної рекламної кампанії, що посилить інтенсивність продажів
Бібліографічний опис: Васюта В.Б. Мотивація поведінки споживача, як важливий аспект маркетингової політики / В.Б. Васюта, В.А. Головня // Scientific progress: innovations, achievements and prospects : Proceedings of the 4th International scientific and practical conference, 9-11 January 2023. – Munich : MDPC Publishing, 2023. – P. 503-505. – URL: https://sci-conf.com.ua/iv-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-scientific-progress-innovations-achievements-and-prospects-9-11-01-2023-myunhen-nimechchina-arhiv/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11331
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_Васюта_Головня.pdfтези472.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.