Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 20.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2021Integral Evaluation of Service Marketing Objects = Інтегральна оцінка об’єктів маркетингу сфери послугДобрянська, В.В.
2021Розроблення маркетингових заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Виробниче підприємство «Діагональ»)Гончаров, К.В.
2020Features of strategy development formation at construction enterprise = Особливості формування стратегії розвитку будівельного підприємстваЧайкіна, А.О.
2020Європейський досвід впровадження SMART-підходу на підприємствіЧайкіна, А.О.; Устенко, О.С.
2021Current Tasks, Procedures and Tools of Innovationhigh-tech Development of Ukraine = Актуальні завдання, процедури та інструменти управління інноваційно-високотехнологічним розвитком УкраїниРедкін, O.В.; Зима, О.Є.; Пахомов, Р.І.; Цвігуненко, О.О.
2021Управління маркетинговими технологіями просування продукції в Інтернет-середовищі (на матеріалах ТОВ «Імпорт-Офіс Україна»)Клименко, К.В.
2021Формування маркетингового менеджменту на підприємствіКостенко, М.І.
2021Управління потенціалом конкурентоспроможності підприємстваЦюрюпа, О.В.
2021Управління іміджем підприємства в системі забезпечення його конкурентоспроможностіКалайда, В.О.
2021Формування стратегій розвитку банка в умовах конкурентного ринкуІгнатенко, Р.В.