Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13457
Назва: Управління маркетинговими технологіями просування продукції в Інтернет-середовищі (на матеріалах ТОВ «Імпорт-Офіс Україна»)
Автори: Клименко, К.В.
Тематичні ключові слова: Інтернет-середовище
маркетингові технології
конкурентоспроможність
торгова марка
інфлюенс-маркетинг
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розкрито теоретичні основи маркетингових технологій просування продукції в мережі Інтернет; проведено аналіз конкурентоспроможності підприємства, маркетингової та рекламної діяльності підприємства ТОВ «Імпорт-Офіс Україна» та розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингових технологій просування продукції в Інтернет - середовищі. Одержані результати можуть бути використані у практичній діяльності ТОВ «Імпорт-Офіс Україна».
Бібліографічний опис: Клименко К.В. Управління маркетинговими технологіями просування продукції в Інтернет-середовищі (на матеріалах ТОВ «Імпорт-Офіс Україна») : кваліф. робота магістра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / К.В. Клименко. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 135 c.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13457
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клименко К.В..pdfстудентські роботи3.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.