Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/15586
Назва: Формування маркетингового менеджменту на підприємстві
Автори: Костенко, М.І.
Тематичні ключові слова: менеджмент
маркетинговий менеджмент
конкурентоспроможність
управління збутом
маркетинг
маркетингова служба
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: На основі узагальнення теоретико-методичних концепцій з’ясовано, що маркетинг являє собою процес планування і втілення ідеї, формування цінової політики, просування і збут товарів і послуг за посередництвом обміну, що задовольняє цілі окремих осіб і організацій. Досліджено, що ПрАТ «Полтавський алмазний інструмент» є типовим підприємством з виробництва алмазного інструменту. Виявлено, що структура персоналу у ПрАТ «Полтавський алмазний інструмент» є типовою для промислових підприємств. Обгрунтовано, що для підвищення ефективності маркетингового менеджменту ПрАТ «Полтавський алмазний інструмент» доцільно замість існуючої стратегії фокусування (концентрації) зусиль і диференціації ринкових ніш використовувати стратегію досягнення конкурентних переваг – стратегію лідера ринку. Обгрунтована доцільність створення посади директора з маркетингу для підвищення ефективності маркетингового менеджменту. При цьому, необхідним є залучення двох додаткових фахівців – директора з маркетингу та збуту і маркетолога.
Бібліографічний опис: Костенко М.І. Формування маркетингового менеджменту на підприємстві : кваліф. робота бакалавра за спеціальністю 073 Менеджмент / М.І. Костенко. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 114 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/15586
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота Костенко Максим Іванович.pdfстудентські роботи2.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.