Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 74.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
бер-2017Особливості просування торгових марок на українському товарному ринкуБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
лют-2015Креативний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності компаніїБезрукова, Н.В.; Гунченко, В.О.
2016Стратегічний аналіз в системі управління торговими марками при виході компанії на зовнішній ринокБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
тра-2017Функції держави у сучасній глобальній економіціБезрукова, Н.В.; Пазиніч, О.В.; Свічкарь, В.А.
2016Роль іноземного туризму у розвитку економік країн світуБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2014Особенности инновационно-технологического развития новых индустриальных странБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
тра-2017Фактори забезпечення міжнародної конкурентоспроможності компаній в умовах сучасної глобальної економікиБезрукова, Н.В.
гру-2014Брендинг в мережі Інтернет як засіб глобальної маркетингової комунікаціїБезрукова, Н.В.; Тимченко, Л.В.
2014Особенности управления торговими марками в условиях интернационализации компанииБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.; Третьякова, І.С.
2014Бренд як основа формування конкурентних переваг компаній на світовому ринкуБезрукова, Н.В.