Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1515
Назва: Брендинг в мережі Інтернет як засіб глобальної маркетингової комунікації
Автори: Безрукова, Н.В.
Тимченко, Л.В.
Тематичні ключові слова: Інтернет-брендинг
Інтернет-мережа
глобальні маркетингові комунікації
маркетингова діяльність
, брендинг.
соціальна мережа
Дата публікації: гру-2014
Анотація: У статті доведено значення Інтернет-брендингу у сучасній маркетинговій діяльності підприємств. Показано, що Інтернет-брендинг є одним з основних засобів підвищення конкурентоспроможності компанії в умовах глобальної конкуренції. Виділені основні характеристики та особливості Інтернет-брендингу. Окреслені головні переваги просування брендів компаній через глобальну Інтернет-мережу.
Бібліографічний опис: Безрукова Н.В. Брендинг в мережі Інтернет як засіб глобальної маркетингової комунікації / Н.В. Безрукова, Л.В. Тимченко // Ефективна економіка [Електронний ресурс]. – 2014. − № 12. – Режим доступу до журналу: http:// www.economy.nayka.com.ua.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1515
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
80_Bezrukova_Timchenko_article.pdfфахова стаття476.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.